№
|
Клас
|
Тема
|
| 1 |
4 |
Встановлення зв’язку у реченнях |
| 2 |
4 |
ГРИГІР ТЮТЮННИК. ЛАСОЧКА |
| 3 |
4 |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність окремих іменників. Пряме і переносне значення іменників. |
| 4 |
4 |
МАРІЯ ПРИГАРА. КОЗАК ГОЛОТА |
| 5 |
4 |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. СТОРІНКАМИ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ. |
| 6 |
4 |
Урок розвитку мовлення. Спостереження за вживанням прикметників для всебічної характеристики предметів. Граматичний розбір прикметника у сполученні з іменником. |
| 7 |
4 |
Урок розвитку мовлення. Спостереження за зв’язком прикметників з іменниками в реченнях. Узагальнення знань про змінювання прикметників за родами і числами. |
| 8 |
4 |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. «ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО В ВІКАХ НЕ СТАРІЄ...» |
| 9 |
3 |
Українська мова. «Ненаголошені голосні в корені слова». |
| 10 |
3 |
Головні і другорядні члени речення
|
| 11 |
4 |
Площа та периметр фігури. Вимірювання площі та периметра.
|
| 12 |
4 |
Подорож у часі. Часи дієслів.
|